söndag 21 februari 2010

Livet är en...

-Så ge mig min styrka, ge mig kraft att försvara mitt land. Ge mig en väg att gå.
-Det känns som att livet har mera att ge, än bara ansvar och krav.
-Du ger mig bra vibrationer, varje gång du tar min hand i din.
-Som MOna-Lisa har sitt leende, så döljer också du en hemlighet.
-Vem är du vem är jag, levande charader. Spelar alla roller så bra.
-Just nu vill jag leva, just nu.
-Tittar mig i spegeln, någonting har hänt. Vad har allt tagit vägen?
-Se på mig, och håll min hand i stormen.
-Alla omkring, dem märker ingenting. Det gör ont.
-Hon tycker om mig, för jag gör vad jag kan.
-Lyssna på ditt hjärta. Det vet vad du känner.
-Stannar fast timmen är sen.
-Snälla, snälla, snälla.
-Hjälp mig fatta, hjälp mig att förstå.
-ohoh, vilken härlig dag.
-när dagen börjar skymma, bjuder oron upp till dans.
-Fångad i en dröm, som inte gör dig fri.
-Ska vi plocka körsbär i min trädgård?
-Jag ska följa dig, genom eld och vatten.
-För att du finns, för att du kan.
-Håll om mig, släpp inte taget om mig.
-trivs med mitt jobb, har kompisar, att snacka med. det flyter.
-stay the night, wont you, stay the night?
-give me your love.
-det vackraste jag vet, är att se dig när du sover.
- Baby, I'm the worrying kind.

Som sagt.

Livet, är en schlager!

2 kommentarer: