onsdag 6 januari 2010

jagharverkligeningetbättreförmigsåjagskrivernågotiminblogghehe

I brist på bra tv-program, filmer, sällskap och nått vettigt att göra så kör vi lite blogg istället !

Och har ni tänkt på en grej.
Tänk vad många man har att tacka egentligen.
För kloka råd, vägledning, saker man fått och massa sånt.
men också för att de sa som det var, de som vågade säga emot, säga ifrån och som ändrade allt.

Utan dem skulle man ju inte vara här, där man är idag.
JAG skulle inte vara här, vara den jag är och känns som jag gör idag, om jag inte haft dem.

Jag skulle nog gått IB,
slavat ihjäl mig på engelska,
gått miste om många underbara vänner,
inte en chans att stå på scen,
utvecklas personligen som jag gjort
och.
inte må himla bra som jag gör just nu,
tack vare en tjej jag troligtvis inte vetat vem det var,
förutom att det var en såndär estet som dansar.

Så...

TACK!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar