torsdag 14 januari 2010

Suck, woho, mums och haha!

Skoldagen har vart helt okej.
Började mindre bra, men slutade super!

Noppe och Joppe repade i två (TVÅ!!) timmar, med fru vasko.
Och det gick riktigt bra! You are awesome Lina!

Sen började lite problem för miiig, jag är tidoptimist!
Bokade in mig på teorilektioner men har scensika två av 5 gånger, så får fixa det..

Sen ömmar en tå...
Jag köpte ett par fiina, blåå skoor på Scorette (hehe, modebloggaren i mig myser),
i storlek 43, men ajaj, tån i kläm, får byta till 44 (Y), tror jag.

Sen!

Kom jag hem,
och efter ett tag!
BAKADE JAG MIN KLADDKAKA!
Mycket mumsigt och efterlängtat!!!

Den är supergod, har ätit 1/4 själv nu.

Sen har mor och far börjat kolla stugor till en skidweekend i påsk. Riktigt nice!
Mor, Far, Bror, Jag, Matilda.

Kanoners!

Och kvällen avslutas med att lyssna på massa Queen, från första början till the death of freddie. RIP.

sen anders och måns, de ska tydligen tvätta rumpan i handfat och sitta sönder det, får inte missa!

CIAO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar