måndag 22 mars 2010

Hej igen livet...


japp, såhär ser lilla jag ut nuförtiden.
haft fullt upp med musikal så har inte kunnat vara mig själv riktigt...
Fast har inte vart någon stor förändring, back-slick, sen var det nästan detsamma.

Saknat mig själv lite.
Mitt hår, att få ha det som JAG vill.
att få ha min kavaj, som skriker vår.
Min orangea halsduk, som är så orange!

Lägger Noppe på hyllan ett tag, till Juni närmare bestämt.
Då ska vi uppdatera honom och Joppe lite.
Såhär har jag för övrigt sett ut i drygt 2 ½ vecka:



Saknar det allready ( förutom när håret skulle fixas första gången, aj! )

Saknar det redan, blir tomt...
Jag ska ha mycket musikal i mitt liv!
Gärna på scen.

Nu ska jag ta upp papper och penna och skriva lite.
Tacka Jonas Gardell för det!
men om honom skriver vi en annan dag.

det finns främmande länder vi måste mista.

1 kommentar: