söndag 7 mars 2010

Update

Nu är det full fart med musikalrep!
Sen i fredags har det varit långa dagar i katedrals aula, fyllt med repliker, sång och dans från klockan 9-17. Katedrals korridorer har legat tomma denna helg, men imorgon får vi sällskap i Centralhallen av cirkus 1500 pers (y). Och vi stannar till 19... wiiie!
Det är otroligt nice dock!
This is my life, as I want it.
Fullt av rep, musik, dans och trevligt folk!

Noppe och Joppe har testat sina outfits, det ser övergrymt ut!
Har man bananer, så har man!

Damn Pernilla Wahlgren och Jessica Andersson, Crucified Barbara och Kalle Moraeus med Orsa Spelmän var något bättre...

I Better Keep On Walking

5 kommentarer:

  1. That's how we want it - sjukt underbart att vi får möjlighet att göra sånt här!
    Cruicified barbara är grymt bra! O.O

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra på musikalen :))
    jag måste erkänna att när orsas spelmän gick till semifinal röstade jag på jessica bara för att dem INTE skulle gå till final :P
    Jag tycker att alcazar och crucified barbara skulle gått vidare, lätt :D
    //Matilda Hjalte

    SvaraRadera
  3. it is Frida!
    MATILDA!
    Hur kunde du :o
    ogilla :(
    Musikalen går bara fint, trött som bara den, är mest som ett spöke om kvällarna nu...
    Kommer du och kollar?
    Dra med en delegation från Ingelstad/Sävsjö kommun (y)

    SvaraRadera
  4. haha, glad för att jag gjorde det :P
    jag önskar att jag kunde komma på fredag, men hur länge håller den på, musikalen alltså?

    SvaraRadera
  5. den är 1,5 timme :P spelas upp onsdag, fredag, lördag 19.00 och söndag klockan 15 :)

    SvaraRadera